Σε αυτή την άσκηση, οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήματα σχετικά με τη γραμματική και τη σύνταξη της ελληνικής γλώσσας. Συγκεκριμένα, έπρεπε να διακριθούν τα ρήματα σε μεταβατικά και αμέσως, να εντοπιστούν τα αντικείμενα στις προτάσεις και να χαρακτηριστούν ως μονόπτωτα ή δίπτωτα. Επιπλέον, τους ζητήθηκε να ξεχωρίσουν το άμεσο αντικείμενο από το έμμεσο αντικείμενο, εξασκώντας έτσι την ικανότητα τους στη συντακτική ανάλυση. Τέλος, η άσκηση περιλάμβανε μια δημιουργική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές έπρεπε να γράψουν ένα άρθρο για την καταστροφή των σχολικών βιβλίων, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και την ικανότητα έκφρασης μέσω του γραπτού.
