Nέα Ελληνικά Γ’ Γυμνασίου : Ασκήσεις στην 6η ενότητα

Σε αυτή την άσκηση των μαθητών δίνεται η ευκαιρία να κατανοήσουν και να αναγνωρίσουν τους υποθετικούς λόγους, διακρίνοντας την υπόθεση από την απόδοση. Οι μαθητές καλούνται να εντοπίσουν το είδος του υποθετικού λόγου σε διαφορετικά παραδείγματα, γεγονός που τους βοηθά να αντιληφθούν τις συντακτικές και σημασιολογικές διαφορές μεταξύ τους. Επιπλέον, η δεύτερη άσκηση απαιτεί από τους μαθητές να αναπτύξουν μια ομιλία σχετικά με τα σύγχρονα ανθρωπιστικά προβλήματα και τον ρόλο των ανθρωπιστικών οργανώσεων, ενισχύοντας έτσι την κριτική τους σκέψη και την ικανότητά τους να εκφράζουν επιχειρηματολογικά τις απόψεις τους. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, οι μαθητές εξασκούνται τόσο στη γλωσσική ανάλυση όσο και στην ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού τους λόγου.

Η άσκηση της εβδομάδας

Ανδρέας Χατζηγεωργίου

Χατζηγεωργίου Ανδρέας, φιλόλογος απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, με Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ειδική Αγωγή.