Nέα Ελληνικά Α’ Γυμνασίου : Ασκήσεις στην 5η ενότητα

Σε αυτή την άσκηση των μαθητών δίνεται η ευκαιρία να αναπτυχθούν δεξιότητες γραμματικής, συντακτικής ανάλυσης και επιχειρηματολογίας. Αρχικά, η πρώτη εφαρμογή των μαθητών την κατάταξη ρημάτων ανάλογα με τη φωνή τους (ενεργητική ή παθητική), βοηθώντας τους να κατανοήσουν καλύτερα τη λειτουργία των ρημάτων και τη σύνταξη των προτάσεων. Στη δεύτερη άσκηση, καλούνται να αναγνωρίσουν τον χρόνο και τη χρονική βαθμίδα των ρημάτων, ενισχύοντας την ικανότητά τους να εντοπίζουν τις χρονικές σχέσεις στα κείμενα. Η τρίτη άσκηση εστιάζει στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης και πειθούς, καθώς οι μαθητές πρέπει να προτείνουν ένα θεατρικό ή κινηματογραφικό έργο και να επιχειρηματολογήσουν υπέρ της επιλογής τους. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, οι μαθητές βελτιώνουν τόσο τις γλωσσικές τους ικανότητες όσο και τις επικοινωνιακές και πειστικές δεξιότητές τους.

Η άσκηση της εβδομάδας

Ανδρέας Χατζηγεωργίου

Χατζηγεωργίου Ανδρέας, φιλόλογος απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, με Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ειδική Αγωγή.