Οι μαθητές σε αυτή την άσκηση καλούνται να αναγνωρίσουν τα αντικείμενα των ρημάτων και να διακρίνουν αν τα ρήματα είναι μονόπτωτα ή δίπτωτα. Επιπλέον, ασκούνται στη διάκριση άμεσου και έμμεσου αντικειμένου, ενισχύοντας έτσι την κατανόησή τους στη σύνταξη. Στη συνέχεια, καλούνται να αναγνωρίσουν και να ταξινομήσουν ρήματα ως προς τη συζυγία και την τάξη τους, κάτι που τους βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα τη γραμματική δομή της γλώσσας. Η άσκηση στοχεύει στην ανάπτυξη της συντακτικής και μορφολογικής ανάλυσης, δεξιότητες απαραίτητες για την ορθή χρήση της ελληνικής γλώσσας.
