Οι μαθητές σ’ αυτή την άσκηση καλούνται να επιλύσουν ανισώσεις πρώτου βαθμού και να βρουν τις κοινές λύσεις ζευγών ανισώσεων. Η διαδικασία περιλαμβάνει τη σωστή διαχείριση των αριθμητικών πράξεων, την αφαίρεση των παρενθέσεων και τη σωστή μεταφορά των όρων. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στη διατήρηση της φοράς της ανίσωσης, ειδικά όταν γίνεται πολλαπλασιασμός ή διαίρεση με αρνητικό αριθμό. Η τελευταία ενότητα, που αφορά την εύρεση των κοινών λύσεων, βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν την έννοια της τομής των διαστημάτων λύσεων. Η άσκηση ενισχύει τις δεξιότητες αλγεβρικού χειρισμού και τη μαθηματική σκέψη των μαθητών.
