Καραγιάννης Ιωάννης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών Νομού Κυκλάδων
Σχετικά με τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων, των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και των ΕΝΕΕΓΥΛ θα πρέπει, εκ νέου, να σταλθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ. προς στις σχολικές μονάδες τι ακριβώς ισχύει σχετικά με την κλήρωση των θεμάτων για την σχολική χρονιά 2022-2023.
Αν δηλαδή ισχύει η περσινή απόφαση για την κλήρωση 6 θεμάτων (3 θεμάτων για το 2ο θέμα, 3 θεμάτων για το 4ο θέμα) από τα οποία ο/η διδάσκοντας/διδάσκουσα επιλέγει το ένα για το 2ο θέμα και το ένα για το 4ο θέμα ή αν η κλήρωση είναι μονοσήμαντη με την κλήρωση ενός μόνο θέματος για το 2ο θέμα και ενός μόνο θέματος για το 4ο θέμα.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα έπρεπε το περιθώριο των θεμάτων επιλογής να διευρυνθεί (π.χ. να κληρώνονται 5 θέματα από κάθε κατηγορία και να επιλέγει ο/η διδάσκοντας/διδάσκουσα από 1 σε κάθε κατηγορία) καθώς και να υπάρξουν “φίλτρα ενοτήτων/κεφαλαίων, ” ώστε να αποφεύγεται η επανάληψη θεμάτων από το ίδιο κεφάλαιο ή/και ενότητα.
Πέρσι είχε παρατηρηθεί το φαινόμενο αυτό σε 1 στα 10 σχολεία τουλάχιστον σε ένα μάθημα (Μαθηματικά- Νομοί Κυκλάδων και Δωδεκανήσου)
Πηγή: esos.gr