Είμαι μαθητής της Γ Λυκείου και σήμερα έγραφα Φυσική. Προς μεγάλη μου έκπληξη το θέμα γ περιείχε δύο πήγες με αποτέλεσμα ο μοναδικός τρόπος επίλυσης ήταν η εφαρμογή του 2ου κανόνα του κιρχοφ. Σύμφωνα με το ΦΕΚ το οποίο καθόρισε την ύλη είχε δοθεί σαφής εντολή να μην διδαχθεί το παράδειγμα 5.3.
Συγεκριμενα αναφέρει: 5.3 Ευθύγραμμος αγωγός κινούμενος σε ομογενές μαγνητικό πεδίο (εκτός από το παράδειγμα 5.3)
Επισήμανση: Δεν θα διδαχθούν ασκήσεις και προβλήματα απόκτησης οριακής ταχύτητας ράβδου που κινείται σε κεκλιμένο επίπεδο, επαγωγικής τάσης σε ράβδο σε συνδυασμό με υπάρχουσα πηγή ΗΕΔ και ερωτήματα σε ασκήσεις και προβλήματα με υπολογισμό φυσικών μεγεθών (θερμότητας, διαστήματος, ηλεκτρικού φορτίου) μέχρι την απόκτηση της οριακής ταχύτητας της ράβδου. Επιπλέον τον 2⁰ κανόνα του κιρχοφ (ο οποίος ήταν απαραίτητος για την επίλυση) υποτίθεται ότι τον είχαμε διδαχθεί στην β Λυκείου. Ωστόσο πέρυσι αυτό ο τύπος ήταν εκτός της διδακτέας ύλης.
Ζητώ η επιτροπή να καταλάβει το λάθος που έκανε και να προβεί στις ενέργειες που κρίνονται απαραίτητες ώστε να μην χαθεί αδίκως ο κόπος τόσων παιδιών.
Πηγή: esos.gr