Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Διαγωνισμός βίντεο-πειραμάτων: 460 μαθητές δημιούργησαν 121 βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας

Συμμετείχαν 71 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα με συνολικά 460 μαθήτριες/μαθητές και  107 εκπαιδευτικούς. Οι ομάδες δημιούργησαν 121 βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας

Η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών – ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. διοργάνωσε, για πρώτη φορά, μετά από πρόταση του απερχόμενου Δ.Σ., τη δράση “Διαγωνισμός Βιντεοσκοπημένων Πειραμάτων”, η οποία ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία.

Σε αυτή συμμετείχαν 71 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα με συνολικά 460 μαθήτριες/μαθητές και  107 εκπαιδευτικούς. Οι ομάδες δημιούργησαν 121 βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από 22 υπεύθυνες/υπεύθυνους Ε.Κ.Φ.Ε. Οι κανόνες και τα κριτήρια αξιολόγησης, που τηρήθηκαν, αναφέρονται στην ανακοίνωση του διαγωνισμού.

Μετά από διαδοχικά στάδια αξιολογήσεων, προκρίθηκε η παρακάτω ομάδα των τριών video με την υψηλότερη βαθμολογία:

Αλκίίνιο: Παρασκευή. Χημικές και Βιολογικές Ιδιότητες (Χημεία-Βιολογία) :ΓΕ.Λ. Ν. Αλικαρνασσού

Πόσο πλεονεκτούν οι μάσκες Ν95/ΚΝ95 έναντι των άλλων τύπων μασκών (Βιολογία): 4ο ΓΕ.Λ. Κορυδαλλού

Ζυγίζοντας με… μοιρογνωμόνιο και με χρονόμετρο! (Φυσική): ΓΕ.Λ. Σαλαμίνας.

Στους μαθητές και τις μαθήτριες των παραπάνω σχολείων θα απονεμηθούν βραβεία (δώδεκα tablets ) και στα διακριθέντα ΓΕΛ θα απονεμηθούν τρεις ηλεκτροστατικές μηχανές Wimshurst, που εξασφάλισε η ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. με την ευγενή δωρεά του Ιδρύματος Μποδοσάκη. Σε όλες/ους που συμμετείχαν στον διαγωνισμό θα αποσταλούν έπαινοι συμμετοχής.

Το υλικό που συγκεντρώθηκε είναι διαθέσιμο μέσω του καναλιού YouTube της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. (και των επιμέρους καναλιών των δημιουργών), αποτελώντας ένα σύνολο αξιοθαύμαστων προτάσεων, που αναδεικνύει την ποιότητα των εκπαιδευτικών, το ζωηρό ενδιαφέρον των παιδιών για την πειραματική δραστηριότητα και την ανάγκη της συστηματικής χρήσης του πειράματος στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών.

Θερμά συγχαρητήρια στις/στους εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν τη δράση και στις μαθητικές ομάδες που συμμετείχαν σε αυτές, δημιουργώντας ένα αποθετήριο πειραματικών προτάσεων υψηλής ποιότητας και ανεκτίμητης εκπαιδευτικής αξίας.

Πηγή: alfavita.gr