Γυμνάσιο: Ένταξη τεχνητής νοημοσύνης και ενίσχυση της αλγοριθμικής-υπολογιστικής σκέψης εξετάζει το ΙΕΠ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση του προέδρου του ΙΕΠ με του Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής

Η  ευρύτερη  διδασκαλία της Πληροφορικής στα σχολεία, βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του υπουργού Παιδείας Κ. Πιερρακάκη, ο οποίος έχει ζητήσει από τη διοίκηση του ΙΕΠ σχετική εισήγηση.

Στο πλαίσιο αυτό ο πρόεδρος του ΙΕΠ Σπύρος Δουκάκης συνάντησε   τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (ΣΕ) Πληροφορικής.

Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε:

Α. Η διερεύνηση διεργασιών ανάπτυξης εκπαιδευτικού- υποστηρικτικού υλικού για τη διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής στο Γυμνάσιο, ώστε να επικαιροποιηθεί το υπάρχον εκπαιδευτικό υλικό, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.

Β. Επίσης συζητήθηκαν δράσεις ενίσχυσης της αλγοριθμικής-υπολογιστικής σκέψης με την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, τα ζητήματα ένταξης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, καθώς και το ζήτημα της συλλογής εκπαιδευτικών δεδομένων και του πλαισίου αξιοποίησής τους.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, κατέθεσαν τις προτάσεις τους και δεσμεύτηκαν να ενισχύσουν την προσπάθεια σε όλα τα επίπεδα ώστε να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη σύγχρονου υλικού για να ενισχυθεί η εκπαίδευση στον τομέα της Πληροφορικής.

Η συνάντηση, τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΙΕΠ, αντανακλά την κοινή δέσμευση για ενίσχυση της εκπαίδευσης στον τομέα της πληροφορικής και τον εκσυγχρονισμό των διδακτικών πρακτικών.

Πηγή: [esos.gr]